Colonies

Books and no more...

As-salam,heyy


Lame ta jumpe kan,rindu ta ? wekkss! da menyampah tengok korang tau ta.haha

Urm,aku na cakap yang arini aku dapat buku text,sume bukunye ade 16 t'masuk 'nyomel'. Bukunye sume tebal-II macam kawan aku punye 'HotLips' tuh. Banyak buku yang lebey 300 muke surat nye,tebal gile nak mati ! hee~

Buku yang aku dapat (4SPERM2):

  • Bahasa Melayu
  • English
  • Pendidikan Islam
  • Sejarah
  • Math Modern
  • Add Math
  • Physics
  • Physics(Practical)
  • Chemistry
  • Chemistry(Practical)
  • Prinsip Perakaunan
  • Harga Remaja
  • Collection Poems,Short Stories And Drama
  • 'Ombak' Rindu
Lebey kurang 10 kilo ade nie.pffttt*
Harga Remaja,Short Stories,'Ombak' Rindu


Fuhh,saked ar tengok buku-II nie. Kan bagus lau belaja gune netbook jer,senang siked ta yah lha nak bawak buku berkilo-II beratnye. Buat ape dapat netbook tapi ta gune. Betul ta ?

Oke, buku da dapat, kelas da dapat, tempat duduk da dapat, kawan da dapat, kawan baru da dapat, barang baru da dapat, ape yang aku nak pon da dapat. Pffttt* -_-'. Belaja pon da mule,jadi no more phone, no more texting,no more calling-II, no more computer, no more 'BLOGGING', no more skyping, no more TV, no more moto, no more 'jalan-II', no more , no more  and so on...

Mak abah pk aku nie mesen ke ? Ingat nak ngadap buku 24 jam ke? Ta sanggup~
Nak ta nak t'pakse lha denga cakap mak abah aku,ye lha nak dapat kan syurge. Betul ta ?

Oke,good luck untuk kawan-II sume. ( :

xoxo
ejat(A)

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.