Colonies

Sekola Kembali

As-salam,heyy






Sekola da datang ! Ish,ta sedar pon sekola da nak naek. Aku ta rase suasane cuti sekola tuh. Mane tak nye aku asyik duk uma jer time cuti,ta macam kawan-II aku yang laen. Ade yang pegi Sabah, Langkawi, Indonesia, Bali, Singapore, I-City. Memang seronok lha lau aku dapat pegi sume tempat,huhu.


Tinggal 2 hari nak naek sekola,belum sedie lagi naek sekola. Barang sekola sumenye pakai barang lame,bukannye ta nak beli tapi ta sempat,ehehe. Barang sumenye maseh baek lagi,maklum lha aku nie lelaki cermat. {Bak kate Faten :3}


Tahun depan aku da tingkatan 4,nak kawen pon bole sebab da cukup umur. Betul kan ? ehehe. Aku da target nak amek subjek ape tahun depan. Aku risau pasal addmath,kate nye susa. Aku da berazam nak belaja betul-II,ta nak kecewa kan mak abah aku pasal PMR. F.U.C.K untuk SPM.


Harap-II kawan aku maseh ingat at aku lagi,mane lha tau kan diorang lupe sebab da lame ta jumpe. Kan ?


Oke,gud luck untuk kawan-II aku yang Form 4 nanti. = )




Rase macam malas pulak nak naek sekola. pffftt* -_-'

5 comments:

dieana said...

hei? llaki cermat? siyes?

Ezatul Akhmar said...

nie hah orang nye, Ejat yang chermat. :3

dieana said...

✖ ku sangka

Ezatul Akhmar said...

hey-II,korang b'due ngumpat aku ea . -_-'

nur fardieana said...

heheh..

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.