Colonies

Time Kaseh Banyak-II

As-salam,hello


            Mule-II sekali aku nak nak ucapkan time kaseh at Faten,Yanie&Dieana sebab diorang telah memberi tunjuk ajar at aku untuk membuat blog ni. Faten,time kaseh sebab kau lha yang paling banyak tolong aku. Aku ta dapat balas budi kau,cume Allah saje yang bole. Yanie&Dieana,blog korang telah aku jadi kan sebagai 'model' untuk blog ni. Jase korang memang ta dapat aku lupe kan. 


             


             Blog aku ta lha se-chantek korang punye. InsyaAllah nanti aku punye akan lebey chantek dan lebey baek dari korang,huhu. Aku ni budak baru masuk dalam dunie blogging. Jadi,tolong lha tunjukkan kalau ade ape-II yang sala pasal blog ni. Harap-II nanti korang bole lha tunjuk aja at aku camne nak design blog. : )


Wassalam,


xoxo
ejat(A)

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.