Colonies

'Toy Story' Lebih Baek Dari 'Aku Bukan Tomboy'

As-salam,heyy korang !


Arini aku nak kongsi satu bende lha,nie pasal cite 'box office' yang pena d'tayangkan at panggung a.k.a cinema. Cite nye ialah 'Toy Story' & 'Aku Bukan Tomboy'.


Bukan nak mengutuk tapi da memang kenyataan yang cite 'Aku Bukan Tomboy' ta baek untuk kanak-II sebab ade pekataan yang kesat d'gunekan dan ade 'scene' yang ta bape elok d'tengok.


Tadi mase at padang aku t'nampak budak kechik lebey kurang umo nye 10-11 taun. Diorang pakai baju Pink & Biru. Diorang nga maen rumput kering at tepi padang. Aku denga diorang gaduh sebab 'istane rumput' tuh.


P:Nape kau sepak istane rumput aku ! Aku rogol kau kang !
B:Kau nak rogol aku ade 'barang' ke ! Kalau ta de ta payah lha !
P:Kau memang nak kene yer.
B:Cepat lha,aku tunggu !


Pastu Pink terus tindih badan Biru,aku ta tau ar ape diorang buat tuh. Aku cume b'fikir yang dak-II nie mesti t'pengaruh cite Aku Bukan Tomboy. Ish-III.


Kan bagus lau budak-II camtu tengok cite Toy Story,t'hindar daripade tengok dan denga bende-II negatif. Banyak jugak moral yang bole aku amek dari cite tuh. Aku bukan nye ta nak sokong industri hiburan Malaysia tapi sume nye cam ngarot-II ar. Sorry to say,


Jadi,renung-II kan lha. Sebelum tengok tu fikir-II kan lha. : )




xoxo
ejat(A)

3 comments:

nur fardieana said...

tp suke tgok samsul yusuf yang nerd tu.. comel.. speck die pun cantik!

Ezatul Akhmar said...

pasal syamsul tu oke lagi tapi pasal ayat tu ta bole ar. ta bape baek.

Ezatul Akhmar said...

iye lha ten =='

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.