Colonies

Contest Aku Suka Makan Coklat!!

As-Salam,eyy




Hari nie aku ade join 1 contest and buat p'tame kali nye aku join contest.ehe. Cam seronok jer !




Daripade aku merepek yang bukan-II dalam entry yang pelik-II lebey baek aku join contest nie,betul kn ?

aku join dari blog ChocoSweeties :D

Ade ta sape-II yang ta pena rase coklat ataupon diorang ta tau coklat tu ape ? Memang kesian lha lau ade owg cmtuh. :D

Coklat nie sedap lha,lagi-II yang jenis mahal punye tu kan.

Ramai budak-II yang suke makan coklat,mak ngan abah orang pon ade suke gak tau. So jangan pelik ar lau ade orang yang kene kencing manis tu d'sebabkan bnyak sangat makan coklat.ehe 

Aku suke makan coklat sebab bende tu manis and kadang-II bole hilangkan stress. Kadang-II aku makan coklat nie sampai t'tido,coklat nie pengubat tido aku,haha. Hebat kan coklat nie?
Bukan aku sorang jer yang gier ngan coklat,abang,akak n adek aku pon same. So,kami nie ialah Pemakan Coklat Tegar,haha

TAG:dak-II nie ialah penggila coklat juga !:D
xoxo
ejat-A-

2 comments:

EiraMaghfirah said...

Yow ~ chocolate mmg sedap :D selalu kut makan, HAHAA! kekadang kawan selalu ckp, eira makan bnyk-2 tp ta gemuk-2 ^_^

nur fardieana said...

haip!!! mne thu nisy ske mkn coklat huh? ohhh.. lpe awk ni stalker sy :D

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.