Colonies

Member Yang Ke 30

As-Salam,heyy






Pagi yang indah,
Udara yang segar,
Burung mula berkicip-kicip,
Manusia pula sedang mencari rezeki di pagi ini,
Dan aku pula baru bangun tidur.
Hahaha !






Pagi-II lagi da ngarut,padahal aku ta amek kelas sastera tuh tapi bole buat ayat yang cm gitu. Hebat ta? hahaha




Hari nie aku nak citer pasal member/colony/follower aku yang ke-30. Baru yang ke-30 pon nak kecoh EAk,aku nak cite pasal die nie pon pasal aku nak tunjukkan blog die yang baru di 'renovate' tuh.ehe. Name blog nye ialah <['.']> LaiLatuL Kamal <['.']>. 'Owner' blog nie Laila,die dak 4SPM1. Jom kite terjah-II,ehe



Chantek kan,haha. : D
Blog aku ta de lha sehebat @ sechantek blog die. Betul kan ? lau nak dibandingkan  die punye lagi 'smart'.ehe






Terketuk paku,
Terketuk jari,
Smpai sini saje entry aku,
Kalau ade cite aku sambung laen hari.




lols~ ^_^




xoxo
ejat(A)

2 comments:

Lailatul Syuhada said...

haha, ,thanks ejat !!ko la kwn dunia dan akhirat aku..sory lmbt jadi follower ko tAW. .

Ezatul Akhmar said...

haha,same-II. tape ar lmbat follow asalkan follow,ehe

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.